kalmar!

chacha. tågresan gick toppen! jag rekomenderar att inte stå i högklackat på en tågtoalett och sminka sej. helt onördigt! för det första stank det. för det andra guppade det hela tiden. och för det tredje, hmm. fanns det inget väggutag så jag kunde inte platta håret efter färgningen !!!!!! :@@ 
nu sitter jag hos annica och vi har käkat jätte goda köttbullar! vi ska titta på någon skräckis på TV vid klockan 22.00. & så har jag fått jätte många provparfymer och schampoo/bodylotionprover. + en BUSspray och en ansikstub! JAG ÄR såååååhhäääär glad. & imorgon söndag och på onsdag ska jag shoppa, ohyeah! tre olika ställen ska jag till. imorgon kommer också natalie. uppdateringen kommer vara låg och det kommer nog inte bli några bilder. ciao /elin.

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0