innebandyyy (y'

hai. steg upp vid sju O.o !
ska på innebandy vid halv tio. ebba och linns lag spelar. hoppas det går bra för dom :d så nu ska jag käka lite frukost. sedan ska jag köra med min flät+mössfrisyr. och ni som inte går på min skolan eller inte har sett mej, så i början av veckan hade jag 2 flätor, sedan dagen efter blev det 4, 6 & 8. igår hade jag åtta. men fyra var bäst för er som bryr er, haha.

varför jag inte har bloggat... är för att vi har så mycket prov och läxor hela tiden. & då hinner jag inte blogga och om man glömde att blogga kände man sej elak på ngt sätt ;s . så jag tog en bloggpause. men nu ä jag tillbaka igen :D !

74 ! fattarni ? 74 !!!!!! dagar kvar till grekland , helt otroligt bra !

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0