dagens...

ja, jag har ingenting att göra. eller jo det har jag men jag är för trött för det ^^ . så nu kör vi på en "dagens"

DAGENS...
Humör: glad med samtidigt trött och tjurig
Plus: andra avenyn
Minus: har inga pengar
Kläder:  jeans,linne,tjocktröja.
Frisyr: uppsatt i en toffs, & utsläppt
Planer: panta burkar (duktiga eelin)
Dagens drog: min kudde är min dagliga drog
Dagens måste: panta burkar
Saknad: ebbbbbbaaaaaa & ninnaaaaaaaa
Önskan: att jag var rik -.-
Ser fram emot: såg fram emot: andra avenyn, praon
Person: mormor
Parfym: den jag fick av ebba :>
Mat: fralla
Läxor: SPANSKASUGER
Låt: ingen än så länge
Prat ämnen: björn gustafsson
Tråkigaste: att gå upp tidigt på morgonen -.-'
Puss går till: hammie

ÄR BARA TVUNGEN ATT BERÄTTA DT. JAG ÄR SMART, JAG TAPPADE MIN MOBIL I EN VATTENPÖL. DÅ NU HÖR MAN SÄMRE NÄR MAN PRATAR I TELEFON. DUKTIGA JAG SÅKLATT.

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0