jag lever...

ja, det gör jag faktis. jag vet att jag inte har bloggat. har inte hunnit och inte haft lust. varit med ebba i hlegen och pluggat en massa. men nu är betygen satta och nu kan jag blogga hur mke jag vill!

som sagt. jag har ju inte hunnit berätta om grekland. tyvärr tog jag inte så jätte bra& många bilder med digitalkameran utan jag köpte en engångskamera så alla bilder kommer på den sen. men några tog jag iaf :d

 här åker vi flyg. otroligt god mat, ris och thaikycklingsås med chokladmousse till efterrätt mmmmh !
 längstbak: elsa
 framför elsa: jonas
 framför jonas: linda
 framför linda: natalie

vi kom fram ungefär 23.30 och dagen efter gick jag och natalie en runda på kreta.
då hittade vi en gunga som man kunde gunga på.


 här gungar jag i min leopardbikini med
 matchande väska. höhö

här somnade vi i solen och sov från klockan 16.00-19.00. ajaj inte bra! sen när jag vaknade var min mage helt mönstrad pga att jag inte hade legat på ngn handuk när jag låg på solstolen. haha
natalie sover på bilden!

 
el hotél! suddig bild. jag vet men min kamera är som den är. 
frukosten var hur gpd som helst och buffén sista dagen serverades på denna resturangen och den var så otroligt god! 


natalie och jag på trappan upp til vårt hotellrum 











 
efter några dagar åkte vi ett upptäcksfärdtåg. där vi bla fick se blue lagon. men den var grön för det var sjögräs i den, haha. men vi fick se apelsinträd och det var härftigt. tog en fika på fiket i närheten och bara njöt av arr vara på kreta :) det röda som är inringat på natalies cola är att dom inte har hunnit byta kork. så jag tog hem en till ebba. haha 
blue lagon till höger ->




 

bild1: en död mus på gatan
bild2: hönor och tuppar.



bild1: kyrka
bild2: avokadoträd




bild1: ön vid havet
bild2: utsikt
bild3: fint hur nära vårt hotell

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0