dagen...

helt ok. trött som satan.
spanska- hade matildas syssling. kollade på film, seg film.
engelska- kollade på film, okej film.
biologi- studerade fåglar. (bilder i tidigare inlägg)
matematik- laura var ledig. hade r*vhakan ist. urtråkigt.
lunch- äckliga biffar
hem- &konsumentkunskap- städa. whoho! men hade kul ändå ;d
kf-tid- kollade på fucking åmål. nu börjar jag bli lite trött på den filmen.

nu väntar jag på maten sen ska jag nog gå en runda och rensa min garderob. shiet! ibland önskar man att man inte hade så mke kläder som man har och som man inte använder och som man inte vill slänga ._. haha .
men jaja nu ska jag dra, ciao.

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0