2 blåmärken, 1 studsmatta & ett glatt skratt

glad midsommar i efterskott eller vad man säger. jag hade en awesome kväll/natt igår. sjukt kul hade vi, tyckte iaf jag ;) hähä
vi spelade party alias. men vi spelade alddrig klart det :p sen hoppade vi på studsmattan och busade ;d
två blåmärken har man också fått ._. aj
men innan jag och alla kompisar stack till bella åt jag mat och så här hemma med familjen urbanec, alexandersson, nilsson & hagberg.
 

jag dukar, osminkad.

håkan andreas annica mikael och rickard

sara spelar, linn sjunger och jag tittar på. (ser väldigt liten ut på denna bild ._. )

håkan och mikael

max och anderas

albin

sen bilderna som togs hemma hos bella igår kväll/natt kommer nog komma ut på mathildas blogg som du hittar här!
tack för en underbar midsommar. peace!

Kommentarer
Postat av: MAHIILDAS

tack för en superlyckad kväll elin ! :D

<3

2010-06-26 @ 19:13:20
URL: http://mahiildas.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0