ullared

glömde ju lägga in lite mer saker. så här får ni se lite mer vad jag köpte >.< har säkert glömt ngt mer, men då får ni bild på det ngn dag.

kuvertväska
kajalvässare
scrub
deodorant(hatar det ordet)
armband

nu får ni höra en liten förvirrande historia. jag använder albins ryggsäck nu på sommaren. jag älskar den! men sen när skolan börjar behöver han en ryggsäck. jag också. så idag tittade jag på g-kås efter svarta ryggsäckar, men det fanns inte. så jag gick och köpte en puma-ryggsäck i väskaffären bredvis för 249(!)kronor. sen när jag hade köpt den så behövde vi gå in på g-kås igen, så då tittar jag igen, och då hittar jag en svart ryggsäck för 40(!)kronor. så då köper jag den, springer och lämnar tillbaka den andre som jag då får pengarna tillbaka. (249) glad då efter som jag "sparade" 209kronor. sen åker jag hem och ska testa den här ryggsäcken då. FÖRLITEN så jag frågar albin om han vill ha den, och det ville han så jag fick hans puma. wi
men gah vilka problem man kan få -.-'

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej

kan du tänka dig sälja väskan? i så fall snälla maila [email protected]

2011-09-26 @ 19:47:09

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0