music

har slappat hela dagen. jag förstår inte själv varför jag inte har uppdaterat bloggen, jag har bara inte orkat.
inte hänt så jätte mycket idag. slöade fram till halv tre tiden, vid tre gick elin och jag ut en runda. sedan passade jag noah en stund har även hunnit plugga och ducha. nu ska jag platta håret, fun! not...
men eftersom jag har varit så dålig på att uppdatera på sistonde kan jag göra en top10 lista, musik. den musiken jag gillar och som jag har i min mobil/spotify och lyssnar dag in och dag ut på.


picture of you- the last goodnight


18 and life- erik grönwall


you found me- the fray


7 things- miley cyrus


girl's just wanna have fun- miley cyrus


patry in the u.s.a- miley cyrus


run to the hills- erik grönwall


synd att du är så söt- B.A.R


he could be the one- miley cyrus


how to save a life- the fray

ehm. kom precis på att jag lyssnar mke på miley cyrus ;p iaf några låtar.

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0