konfirmationslägret

konfirmationslägret var helt okej! vissa saker var roliga, andra inte.
dagen började med att linn jag och hanna åkte ut till hjortsbergagården(?) . vi gick till marielle, så fick vi reda på att vi tre skulle sova i samma rum. vi packade in våra saker sedan gick vi och snackade med alla andra, soft. vid tjugo över sex kom jag inte ihåg vad vi gjorde, ledarna presenterade sej i think! sedan serverades maten. (men eftersom jag hade ätit åtta portioner av min beroende framkallande mat, mild youghurt och special K så var ju inte jag hungrig så jag drack bara ett smaskigt te) efter maten så var det en kille som hade föreläsning i en och en halv timme, lite smått segt men helt okej. kollade på film, the invissible eller ngt. finns en likadan fast på svenska och med svenska skådespelare, den heter "den osynlige" skit kass. den amrekanska var sjukt mycket bättre! så fortsattes kvällen och så skulle vi göra en kort mässa. vi ett tiden skulle vi va på våra rum så då stod linn på bordet och predikade för hanna och mej. (HAHAH) somnade vi halv tre tiden, skulle upp vid sju igen. vid sju var det morgonsbön eller vad det heter. frukost, städa,körslaget,käka,hem. helt okej helg hittils!
kommer lite videos och bilder nu:


först ut har vi thimmiebooi i linns sexiga tröja ;)

linn predikar XD



jessica och linn, tog tyvärr inga mer bilder. men nu lägger jag också upp tre videoklipp. knappt roliga, men det är nog för jag har sett dom ett x-antal gånger.


linn predikar XD .


~


~

ehm ah. det blev ett långt inlägg idag. nu svimmar jag snart, så trött är jag. så nu ska jag sova! gonatti ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: hihi jao (a)

2010-01-17 @ 10:42:43
URL: http://veronicaberggren.se
Postat av: jessica

fin bild på mig, haha not (:

hjärtat du gjorde på mig har försvunnit nu,

du får göra ett nytt :)<3

2010-01-17 @ 23:18:49
URL: http://jessicaroxana.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: vad bra. :) Hahah, jaa,

men nu har det försvunnit också! ;)

<3

2010-01-20 @ 22:25:22
URL: http://jessicaroxana.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0