hanaslöffff

imorgon åker hela högstadiet till hanaslöf och åker skidor slash pulka. själv har jag valt pulka för jag orkar inte ta med mej mina tunga pjäxor och skidor *latamej* . men det ska väl bli bra hoppas jag på. tyvärr tar jag inte med mej kameran pga att idag hade mamma pappa och albin med sej den ut och det var så kallt så det typ hackade och displayn blev helt färgsplattad. så jag har med mej mobilen ist ;d . så sms/ring gärna!
men om jag hinner uppdaterar jag nog imorgon på morgonen. gonatt nu ska jag kolla på i taket lyser stjänorna /e

btw, såg män som hatar kvinnor innan. ätligen har jag sett hela. & den var riktigt bra, verkligen otroligt bra! så den rekomenderar jag också!

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0