gymmet (y'

gymmet är avklarat för idag, en timme. träffade lilla söta emelie där så vi hade roligt ihop. fick en fin teckning av henne som jag lägger upp sedan när jag får tid.

nu ska jag göra klart matteläxan som vi har tills imorgon, sedan blir det att föna håret och platta det.

i helgen kommer jag inte var så uppdaterad pga, att jag ska på konfirmationsläger. men mobilen är med mej så om ni vill något bara sms eller ring!
laddar på gratissms imorgon så jag kan fortfarande inte sms.
åker halvsextiden men på lördag/söndag kommer det komma lite bilder, i think!

Kommentarer
Postat av: Veronica Berggren

sv: va hur kunde du tycka det ? :O:O

2010-01-15 @ 07:24:36
URL: http://veronicaberggren.se

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0