gick upp tidigt *host*

på facebook igår skrev jag att jag skulle gå upp tidigt och ta en morgonpromenad. haha jag gick up klockan kvart över tolv som nu bli min nya rekord! men jag sov verkligen sjukt dålig inatt.

nu har jag ingenting att göra, sitter is sängen och tänker på vad jag ska blogga om. ska snart ta på mej ett par mjukis och gå en runda.
btw, igår la jag en ansiktmask ju, så hade jag den en och enhalv timme istället för tio minuter xdd. jag vet inte varför jag hade den så länge, kändes bara rätt men det var det verkligen inte. nu har jag fått tre nya finnar och är röd på vissa ställen, bhu.
tror inte jag tål den ansiktmasken! så er med torr hy så rekomenderar jag inte den!



ah så hittade jag ingen bra bild, men ni kanske ser ändå. den som är inringad med rött. REKOMENDERAR JAG INTE för dom med torr hy

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0