fredagen den tjugoandre januari tvåtusennio

idag har det varit en riktigt soft dag! varit i fritidsgården med linus hela dagen, sådana här shoorelever(?) bakade cornflakeskakor, smaskens! efter skolan så stack jag hem och gottade mej med pepparkakor och the och framåt kvällen träffade jag ebba och nina. ebba och jag kollade på träning, så då träffade vi gulliga moa och söta johanna. myysigt! efter träningen stack vi hem till ebbas pappa och sedan hämtade vi pizza, pizzakillen var rolig, haha :'D .
nu är ebba och nina ute i kylan och har snöbollskrig med bella, filip och alexander i think! medans jag sitter här i värmen, ohhhh :))
inte varit så uppdaterad denna veckan, sorry! i helgen blir det att plugga, usch. tre prov next veek, fun! not...
men snart ska jag sova för jag ä megatrött, ojdå. blev ett riktigt långt inlägg idag, utan bilder. grattis till er som läste, eller ngt.  /e

Kommentarer
Postat av: matiilda

ttack söt:> <3

2010-01-23 @ 00:26:45
URL: http://mahiildas.blogg.se/
Postat av: dgjb

fredagen den tjugoandre januari tvåtusen(nio?)

hahah xd

2010-01-24 @ 12:35:58
Postat av: elin borensved

haha . gammal vana :p

2010-01-24 @ 17:31:00
URL: http://elinborensved.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0