knasig dag :o

dagen började med att jag i sömnen bestämde vad jag skulle ha för kläder på mej, låter wierd men så var det. sedan kom lilla ebba och vi stack till bussen. skoldagen började med so och slutade men svenska.
so- gjorde klart alla uppgifter så satt och läste min bok (läser tre olika böcker. borde få pris i det)
spanska- tore var sjuk så pajje anton och titti undehöll mej, nice.
engelska- hanna och jag läste om fifth avenue. ska också skriva fakta om det.
lunchrast
fysik
- extremt trött och lektionen gick bra.
svenska- ssegt. subjekt och predikat, blö.
när skoldagen tog slut stack ebba och jag hem till mej och gjorde hemmagjorda småpizzor. smaskens! sedan efter det kollade vi på järnjätten, otroligt bra & mysig. när klocka var fem över halv sex skulle min buss gått men den kom aldrig. inte ens efter tjugofem minuter. så jag fick lite utbrott, haha. men pappa fick skjussa mj istället så jag kom en halvtimme försent TACK VARE BUSSEN SOM INRE KOM. efter teatern så åkte jag buss hem och nu sitte jag här och dricker te och ska snart läsa min bok. hoppas ni har haft en roligt dag!

Kommentarer
Postat av: friiidA

tss (aa)

Allt för min syster..asså SKIT har aldrig i hela mitt

liv lipat så mycket fören film! Helt sjukt bra!<3

2010-02-02 @ 22:17:02
URL: http://typicalfrida.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0