kläder och åter kläder

HEY. helt okey dag. vaknade vid nio, steg upp elva. följde med farmor och farfar bort till apoteket sedan kom jag hem och passade albin. vid tretiden kom min vän ebba och sedan bakade vi chokladbollar och åt bara smeten så duktiga vi är! jag städade min garderob:
pics:

1. träningskläder
2. t-shirts/linnen
3. tjocketröjor
4. skärp
5. pjyamas
6. smutstvätt
7. bikiniz
8. mjukistrumpor, schalar, nylonestrumpebyxor.
9. chinos
10. mjukisbyxor
11. shorts/kjolar
12. thigst/leggins
13. bh
14. nuvarande pjyamas
15. jeans
tänk att så mycket får plats i min lilla garderob o: sen är det inte alla kläder jag visar på bilder :o alla klänningar & tunikor hänger i en anna gaderobbbb

ibland önskar man att man hade en tom garderob så behöver man inte städa den hela tiden :<

-& sedan drog vi till ebbas mommie and kidde!
senare under kvällen kom bella. och ännu senare kom johan och mengel som hjälpe anton med sin fiddy!


mengels snus, 3454345432redbull, tuggummi och handskar! häh ;p



gonatt!

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0