piggelin

 mamma ska till ica, jag har skickat bud på att hon ska köpa en piggelin till mej. det ska man äta när man är sjuk. det är det bästa med att vara sjuk, äta piggelin. världens godaste saftglass!

ett skämt jag kom på när jag var liten (HAHA)
-vet du varför elin alltid är så pigg om kvällarna?
-nä
-HON ÄTER PIGGELIN.
-HAHAHAAHAHAHAHAHHHAHAHAA

yyey. pigg nu iaf :) mår inte så jätte dåligt. knarkar facebook och läser lite bloggar. det kan inte bli bättre _D . haha ska också öva manus till två uppspel. konfirmationen och kulturskolan. så nu ska jag leta upp dom och bara plugga in repliker i mitt lilla huvve. ciao

Kommentarer
Postat av: friiidAh

sv; jooo :)



krya på dej :)) <3

2010-04-24 @ 19:07:00
URL: http://typicalfrida.blogg.se/
Postat av: Liiv

oo, piggelin är gott :D

2010-04-24 @ 19:35:40
URL: http://liivahliin.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0