kalas


hej! försökte lägga in ett inlägg idag på morgonen men när jag väl skulle trycka på "spara&publicera" så funkade inte mitt internet -.-' segt!  men bilden ja, det var den jag skulle lägga in idag på morgonen. fick bli en flumbild, det var längesedan jag la in det.
idag i skolan har det inte hänt något speciellt, boringgg. & nu ikväll ska vi fira min och gustavs födelsedag. wii! fyller ju faktis år imorgon ;) höh
redan hunnit kolla på andra avenyn. ärligt jag ääääälskar den serien. synd bara att det inte kommer ut på box /:

alla skriver vad dom ska göra på valborg. så jag kan väl också skriva det. jag nina ebba och bella ska va hemma hos bells och ha det riktigt nice, höhöh.

nu ska hitta på något roligt. ciao



Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0