im 15teen

hej. som jag skrev i ngt av dom förra inläggen så fyller jag faktis år idag! hela 15 år har jag levit. jag har haft en kanondag både idag och igår och imorgon blir det säkert också kanonbra ;) . höhö
jag har fått fullt med presenter. lägger in dom imorgon för nu hinner jag inte /: men tack alla för dom fina presenterna.

idag har jag varit med nina och ebba. lite bella också :) vi har haft det kul! klappade kaninerna när vi var hos nina, h33h3h3. tittade också på fotboll :) fun!
har precis duschat, rakat benen och smörjt in mej med brun-utan-sol. :) nu ska jag ta och nana lite om jag ska vara pigg tills imorgon. wi
ciao!

bjuder på två bilder som togs häromdagen. bilderna är på mej och tobias när vi ligger och sover. haha i skolan. xd


cutie . höhö

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0