:d

hai. jag har typ haft en liten bloggpause. visste inte redigt vad jag skulle skriva om och sen har jag bara inte haft lust. jag har märkt att jag har tappat besökare. det syns verligen! men nu ska jag dra upp bloggandet och lägga in minst 2 inlägg per dag. & iaf minst en bild.

har varit en redigt slapp dag. har inte haft ork till ngnting. verkligen ingenting! sovit typ på varenda rast. även om dom är 5-10 minuter. sen nu ikv har jag käkat tacos. mjauw så gott. ska snart träna lite smått sen ska jag ta en varm dusch och somna till en film.

på lördag kommer denise som jag inte träffat på flera år. ungefär 7-8 års sedan.



i have miss u so.



Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0