trött .

ja, jag är trött :< .
& jag kan inte somna :o .
jag kom på att mitt rum är helt mörkt & svart .
nu ska jag hitta på ngt kul . sitter här och skriver meningslösa meningar . borde vara jätte kul & läsa .
ska googla på hotellet vi ska va på när jag åker till grekland . om jag orkar .
ingen kraft till ngtting . ska lyssna på julmusik . om jag orkar att höra . jag längtar till julen . julafton !
snart trycker jag på "spara & publicera" knappen . idag berättade josefin & robert att jag har varit med på en video på youtube med växjös fjortisar ;o . jo tjena, jag är ju verkligen en fjortis ;s . finss mke värre!
gonatt everybody!

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0