fyra dagar med gumzan .

sjukt härliga dagar med natalie! även fast internet inte har varit det bästa :< . pappa ska köpa mobiltinternet :d .
vi har gjort allt möjligt dom här dagarna, & kanske var det, det sista höstlovet vi träffades ute i asa. tråkigt :/ .
mke mystiska personer har varit där ute också :s . jaja , på torsdag åker jag till natalie igen . :D så ska jag följa med henne till skolan på fredag (y' . mysigt! träffa linda, jonas & elsa med ♥ & på fredagen åker vi till LP :D . inte träffat honom sedan jag var liten :) . men det kommer bli roligt!

söndagen den 8/11 , ska jag se natalie tävla, lycka till sötis!
imon är det konfirmation . blöö! & sedan blir det att vara med bestisebba & sötiznina & pajje&anton :d .
massa kul säkert :} .
sedan blir det gudstjänst på söndag >.< !
ja , jag uppdaterar lite mer imorgon för nu ska jag duscha.
men först lägger jag upp lite  bilder , bland annat på vad jag köpt den här veckan & lite bilder från natalie & mej . :)
ha det bra & trevlig halloween! puss/ELIN .

blårandig blus hm 199kr
vita knästrumpor hm 99kr
brun/grå push-up BH hm 129kr
brun/grå hotpants hm 79.50kr
svart topp/tröja hm 149kr
svart sjal hm 149kr
svarta vantar hm 59.50kr
svart mössa hm 59.50kr
isadora powder hm 120kr
svart hårband lindex 29.90kr
röd everest jacka stadium 1299kr







vi hjälpte farfar med att räffsa löv :p .
nu ska jag duscha. puss/ELIN .

<-- kissmisse . mjaouuwww !


Kommentarer
Postat av: emma

tycker det verkar som om du hade mkt pengar :o haha, xd

2009-10-30 @ 23:32:23
URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/
Postat av: elin borensved

hihi ah , men nu blir det ingen shopping på ett tag :( . vi ses imon jue :> <3

2009-10-31 @ 00:38:23
URL: http://elinborensved.blogg.se/
Postat av: Matilda

fina kläder du köpt! :)

2009-10-31 @ 13:08:14
Postat av: elin borensved

tack matilda :) ! <3

2009-10-31 @ 15:29:15
URL: http://elinborensved.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0