diss & hiss

jag gör som precis alla andra, diss & hiss.

DISS

1. Kallt & dåligt väder.
ingen tycker väl om kylan & dålig väder, som regn. varför finns det ens :s
okeh, jag erkänner. jag tycker om att gå i regn, men just nu har jag bara lust att dissa det!

2. Läxor & prov.
jag gillar inte prov, inte läxor heller. speciellt inte när man har så jäkla mycket!
spanska, engelska, hk . sedan typ prov var-varannan vecka. usch!

3. Helt pank.
Jag är helt pank. det dissar jag till stort!!! .
visst jag är glad att jag har köpt mina saker, men inte kul när det finns fler saker man vill ha, så har
man inte råd :((( . lägger ut bild senare på det jag köpte igår, :>

HISS

1. Min nya mössa.
ja, jag älskar den :d

2. Massage.
mmh, i love it! ska be mika massera mej, billigt & bra (y)

3. Höstlov.
everybody love springholiday :dDDD !


Kommentarer
Postat av: emma

tråkigt med prov jag vet =( men roligt med HÖSTLOV !! =D <3<3

2009-12-15 @ 20:27:09
Postat av: elinborensved

svar till emma: ah, riktigt tråkigt är det :(

men megakul med höstlov :DD . <3<3<3<3

2009-12-15 @ 21:47:29
URL: http://elinborensved.blogg.se/
Postat av: emma

hej det var länge sen jag var inne på din blogg men nu är jag här! gud vad söta,coola gubbar du har<33 =) =DD =P :>

2010-03-11 @ 19:25:25

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0