vaniljyoggi & cornflakes

smaskens! inne på min andra portion och det gpr inte att sluta.
idag har dagen varit helt okej, först var vi i simhallen sedan stack vi till idrottshuset och klättrade, klättringen var kul och efter en stund styrketränade jag, det var roligt. iaf vissa saker. funderar på att göra det dagligen, fixa ett gymkort. för jag har ju slutat på innebandy om ni inte visste det. nu ska jag rippa en cd skiva, se om det fungerar, vid 6-tiden sticker jag till fritidsgården. + att idag ska jag också läsa min bok.
vi ses, pusshay!

Kommentarer
Postat av: ebbaa ,

saknade dig hörru :<

2009-11-18 @ 18:37:01
Postat av: elinborensved

saknar dej också hjärtat ! <3

2009-11-18 @ 19:22:16
URL: http://elinborensved.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0