träning!

godkväll världen!
har precis tränat i en timme.
orbitreck.
"kissahunden" (skratta inte ihjäl er nu, det är bra övning. min kompis ebba lärde mej) .
sedan någon sak jag inte vet vad det heter.
väggen, eller vad den heter. 90grader ska man stå.
plankan.
situps.
stolt som vanlig. ska träna på måndagar, onsdagar, torsdagar & lördagar. vågar inte lova något, men jag ska försöka!

imorgon är min sista dag här i livet!
alla som går i 8, iaf på vår skola ska ta den äckliga 3@¤(&€!? spruta imorgon.
linn ska följa med mej, för jag hatar sprutor. usch :/

blogg.se är segt idag så kan itne ladda upp några bilder!
ska duscha nu, adiosamigos!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Snygging!!!!!!! :P

2011-03-04 @ 21:26:57

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0