träääning!

ikväll tycker jag att jag förkänade ett träningspass, har typ pluggat varje dag i ett år känns det som, så jag tog en liten pause och tränade Orbitrek i 30 minuter. riktigt stolt efteråt! 
ska göra det varje dag har jag tänkt. vågar inte lova något, för när det gäller träning så, ja ni vet... jaja jag ska försöka, okej ?
imorgon åker mamma pappa & albin + albins kompis erik till trysil och åker skidor.
ebba och jag ska ha en mys torsdag-fredag , sedan på söndag är det gudstjänst & FÖRSTA ADVENT.
ups, just det ja, man skulle ju kunna tio gudsbud och några dikter. får väl läsa igenom dom imorgon, för ikväll hinner jag inte.
nu ska jag sova och lyssna på musik. gonatt alla!
& nu är det många som är sjuka så krya på er!

Kommentarer
Postat av: Natalie

åh.. Lyllos dej vill också åka skidor men mina föräldrar gillar inte sånt:(

Ha så kul :D

2009-11-26 @ 11:21:02
URL: http://natalieniax.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0