tisdag 24/11

boken jag läser är helt riktigt bra, rekomenderar verkligen den!
handlar om en tjej som blir gravid ;d (och ni som inte vet vilken jag läser så läser jag "som jag vill vara")

btw, lägger in ett youtube klipp på mej och izze, han spelar & jag sjunger med, vi gillart!



haha :d ehm, ah ni vet hur jag är :p
ikväll blir det att plugga & fortsätta kolla i fotokatalogen/skolkatalogen.



idag i skolan har det inte hänt så mycket, vi var inne på svt och tittade på hur det såg ut där inne, häftigt men litet. kul var det fast segt! satt och fikade med hanna och några till, glömde min mobil hemma idag ;o fick panik!
hur trött som helst är jag, jag sov på bussresan in till stan och läste vägen hem. jag är duktig :> .

Kommentarer
Postat av: ögonlinns :D

och vem var den proffsiga filmaren som filmade det fina klippet :D:D:D

2009-11-24 @ 16:39:50
URL: http://linnalexandersson.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0