skoldagen

hej allesammans!
idag har varit både roligt/tråkig/helt okej dag.
började med matte sedan so. det var ju förstås prov, men jag slapp det för han hade muntligt och förshörde två i taget, så han hann inte ta mej, vilken tur man har vavava.
efter det var det engelska, oförberett engelska prov ;o . men jag klarade nog det hoppas jag.
sedan so igen, bla bla bla .
llunch, haha sjukt roligt. älskar min och linns humor. "man kan ju inte äta en sak som man har slickat på i munnen" . "så du menar att korv inte kan vara rå" . ja ingen fattar, men sjukt kul var det iaf.
idrotten så var vår lärare sjuk så gjorde inte så mycket, styrketränade & ska snart göra den igen.
svenska satt jag och läste hela tiden, hääärliggt!
sista lektionern blev inställd , vet inte varför. så satt och drack te med linn & hanna , som tora hade gett oss .
men nu ska jag träna sedan plugga städa och ebba kommer ikväll och vi kommer har så kuligt ;dddddd .
jaja jag vet, intresant dag va.
pusshay!


Kommentarer
Postat av: linn

hahaha börjar skratta nu när jag tänker på det :D måste lägga ut det på min blogg med :D

2009-11-27 @ 18:42:17
URL: http://linnalexandersson.blogg.se/
Postat av: elinborensved

sv: hahaha jag vet det var så roligt :DDDD !

2009-11-27 @ 22:05:58
URL: http://elinborensved.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0