sjukiz


Idag är jag sjuk. Ont i huvudet  och förkyld. Just nu sitter jag och dricker vaniljte. Smaskens!
Klockan nio börjar WALL•E. Så den ska jag titta på. Annars händer
inte så mycket idag. Ska läsa bok, plugga lite. Och förståss sitta lite vid datorn.
dagens låt är: Party in the U.S.A - Miley Cyrus


                                                                
  tyckte misicvideon
  var bra, så i kan ju
  titta på den om ni vill.





WALL•E
har redan börjat. Så nu kan jag inte skriva mer. adios!

Kommentarer
Postat av: emma

Det är tredje gången jag hör den och jag älskar den låten :)<3<3<3<3<3

2010-01-06 @ 15:54:59
Postat av: elin borensved

äälskar också den ! :D <<3<33<3<

2010-01-06 @ 20:27:43
URL: http://elinborensved.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0