pause

idolpause .
tänkte att jag kunde göra gilla/hata . nya ord ist för hiss/diss . som alla andra har D: !



greklandsresan
greklandsresan är bokad & klar . nu är det bara att vänta , & jag längtar såååå mycket !

små lätta mössor som inte värmer
ja, dom är både fina och sköna .

pepsi
mmmmmmmmmmmmmmh!!!!!!!!!!!!!11111



låånga bussresor & inget internet
ja, sjukt tråkigt . när man väl har sin dator med sej borde internet funka .
en kompis till arvid sa att det har funnits på bussar men typ inte länge ;s .
jaja , jag tycker det ska komma igen !

fjortisjackan utsåld
inget elakt menat, men det är mest fjortisar som har den långa röda "everest" jackan som är utsåld . jag väntade för länge och nu får jag ingen .
jag vet att jag hade lagt upp en bild på en, jag hade köpt den men sedan ångrade jag mej för det var alldeles för stor. både kollat i växjö och i kalmar . buuh på det ! :@

inga pengar
får vänta länge tills månadspengen kommer . ;( .
tror jag ska köpa en rosa datorväska, men hur mke kosta? säkert runt 500.- för jag såg vissa idag som kostade runt 500-1000 .- stor diss på att dom är så dyra!



yeap, nu ska jag kolla runt lite på datorn om det finns något roligt. seeya!


Kommentarer
Postat av: emma

har du ritat bilderna??? I LOVE YOU<3<3<3 wery mach!! <3<3<3

2009-12-21 @ 12:16:33
Postat av: elin borensved

ah det har jag :) hihi .

love you too very much <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-21 @ 14:40:04
URL: http://elinborensved.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0