klättring/gudstjänst/plugga

Klättringen gick bra, det var otroligt kul men sjukt svårt. Tack Hanna att jag fick följa med. ♥
Efter klättringen blev det att gå på gudstjänst, sjukt segt, men ändåså så gick det snabbt. Nu ska jag skriva namn på mina nya vita mappa som mamma har köpt åt mej igen. Sedan blir det att plugga & duscha. Känns som om jag inte gör något annat än att plugga.
Klickade in en gång och ska börja läsa bloggen dagligen, tyckte den var bra och min stil. Ni kan också besöka den.
www.sofianathalieh.blogg.se .
uppdaterar ikväll eller imrogon. ♥


Kommentarer
Postat av: nathalieh

sv. åh vad gulligt , tack :)

okej, härligt. jo min helg var bäst asoo ! :o

2009-11-15 @ 20:34:07
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0