helgen!

självklart finns ju inte skidorna & pjäxerna på intersport.se/com, så jag kan inte visa vilka jag har köpt.
men jag kan visa en annan sak jag ska köpa, en rosa dataväska för 895.-
+ typ 79 kronor frakt eller moms eller vad det heter. Så ser den ut. (bilden till höger) väldigt fin tycker jag.


ehm helgen *pilneråt* .
torsdag: torstag kväll tar jag tåget till kalmar och möter upp faster annica. sedan tar vi bussen till mönsterås och träffa linda jonas natalie och elsa. när jag kom fram åt jag lite mackor sedan spelade vi lite sims och myste.
fredag: jag går upp när natalie vaknar, för att hon skulle till skolan. klockan 7 gick jag upp. åt frukost med henne sedan satt jag och övade spanska i två timmar. efter det började jag sminka mej, för att jag skulle till natalies skola och vara med henne en stund på em. när jag hade sminkat och plattat klart passade jag elsa en liten stund medans jonas hämtade pizzorna, mumsi! sedan bar det av till skolan. kul var det! satt och ritade en lama och en kissemisse.
efter skolan va natalie och jag med mathilda och hade roligt, hihi :) .
sedan vid kvart i fyra skulle natalie och jag till kalmar till natalies pappa. kvällen tillbrigades framför datorn.
lördag: vi vaknade, sedan åkte vi tillbaka till mönsterås. satt lite vid datorn där. natalie hade köpt en ny dator på fredagen så vi satt väldigt mycket. på kvällen myste vi i bubbel/massage poolen. ack så skönt!
söndag: busade lite med elsa på fm. sedan kom mamma och pappa och hämtade mej och så åkte vi hem, när jag varit hemma en stund åkte vi in och köpte pjäxor och skidor som jag har skrivit innan^^ .  
vita med lila/rosa detaljer på skidorna. vita med lila detaljer på pjäxorna. vita stavar. glasögon ska jag köpa nya och dsm med hjälm. övat spanska också.
men nu ska jag nana, nu fick ni lite kort vad jag gjort i helgen. puss/ELIN

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0