helgen! / veckan! / bildidag!

helgen har varit helt underbar , roligaste helgen på riktigt länge , kanske till och med den roligaste i mitt liv .
jag räknar med torsdagen som helg också .

torsdag: sov över med ebba, var vaken till halv fyra. haha, underhöll mej själv genom att titta på björnes magasin. ja ni vet hur jag är!

fredag: helt död i skolan, men jag klarar det iaf. var lite men amanda och ebba, sedan stack dom så hade trevligt med elin och johanna. sedan hade gustav "fest" eller vad man ska kalla det, så jag satt inne på mitt rum och pluggade klockan tolv på natten. ja ni vet hur jag är!

lördag: städade huset, pluggade, bloggade, sov. var med ebba och amanda på kvällen och hade myyyyssss!
plockde fram ljustakarna och stjärnorna & överraskade mami. ja ni vet hur jag är!

söndag: försov mej, var på konfirmation. pluggade och städade. lagade mat med elin & gustav. bakade med elin, cornflakeskakor och chokladbollar. ska nog aldrig mer baka, sitter och äter det hela tiden ju ;o .
ja ni vet hur jag är !


veckan ser ut såhär !


mh, mycket plugga & träning . men behöver verkligen göra det !





bilden får bli på mej & min söta kompis erika :) ♥

kanske inte syns så bra, men erika och jag ser :) !






















bloggar mer senare, ska plugga nu som ni ser, det står på planeringen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra på nyår?:)

2009-12-01 @ 18:21:06
URL: http://mahiildas.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0