hejdu, du har precis klickat in på min blogg. GRATTIS . kommetera när du ändå är här :>

hej alla, förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag blev så stressad på morgonen. så jag hann inte. sedan var jag i skolan hela dagen och åkte direkt in till stan och träffade matilda, så vi fikade på askelyckan och pratade, alltid trevligt med dej tjejen! efter en stund var jag tvungen att gå på teater, denna gången var faktis lite seeg, pga att vi körde 2 timmar & just dom scenerna vi skulle jobba med var lite tråkiga, men annars är det hur kul som helst! :D har uppspel på palladium den 20-21 november tror jag det är. Efter teater gick jag upp på mammas jobb så jag kunde få skjuss {stavning} hem. satt jag där i en halvtimme och tittade på andraavenyn, och snart skaj ag fortsätta att kolla på det :d . ehm, och när jag kom hem skulle jag uppdatera men internet laggade ;s . så nu vet ni var jag gjorde igår.

idag har jag varit i skolan och ikv ska jag göra det här:
kolla färdigt på andra avenyn!
packa tills imon - halvägs
köpa nylonstrumpor & tuggumi & pengar till mobilen
bada/duscha
manikyr
öva engelska spanska & hemkunskap!

sedan imorgon ska jag iväg till Natalie, och vara borta tills söndag. & jag vet inte hur mycket internet jag kommer att ha, men säkert 1 inlägg om dagen.
Åker med 16.57 tåget till kalmar. Möter upp Annica och sedan åker till Natalie. Sjukt kul kommer det att bli!
träffa elsa linda & jonas också ! inte träffat dom sedan augusti :o .
men nu ska jag kolla andra avenyn har typ tagit en halvtimme att skriva det här inlägget.
seeya puss/ELIN

bjuder på en söt bild sedan nyår må matildus och mej . hih (a)










Kommentarer
Postat av: steffe

skolan är viktigare än allt det andra eller?

2009-11-06 @ 11:46:03
Postat av: elin borensved

hihi , hej steffe :D .

nä skolan är inte viktig :p

2009-11-06 @ 14:25:21
URL: http://elinborensved.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0