gilla / hata



•  första advent.
ja? hur mysigt är inte det. julen är snart här!

•  ensam hemma.
det har varit en sjukt kul helg. & den är inte över än! :d
fast jag saknar mami och papi också! men ibland är det skönt att bara vara hemma själv med sina bröder. (HAHA)

  boken, som jag vill vara.
handlar om en tjej som heter Jessica och hon är femton år.
Jessica blir gravid. ja, hur blir det? gör hon abort eller behåller hon barnet??
läs boken så får du se :d !
hissar den till stort!



  so prov. kemi prov. fysik prov.
helt onödiga ämnen!
so, varför?
kemi, varför ska man kunna metan,etan,propan,butan osv. jag spyr på att!
fysik, magetism. när har jag användning för det?
stor jävla diss.

• 
reklam på spotify.
jag hatar reklam! så är det bara. ingen gillar det, varför uppfinna det då ;o ?

• 
köpa julklappar till andra.
visst ibland är det kul. men när man inte vet vad man ska köpa, då är det jävlig svårt. & jag har tre personer som jag inte vet vad jag ska köpa till. (?)
får se hur det går. hihi



har städat huset lite nu, men ska dammsuga lite senare. men just nu ska jag ta ett varmt bad!
adios amigos!

Kommentarer
Postat av: NELLY

sv till reklam: för att man ska kunna sälja grejer xD? du reklamerar ju din blogg på din bdb :P? lix samma sak.



fin blogg btw :)

2009-11-28 @ 16:20:32
URL: http://trottern.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0