förlåt för dålig uppdatering !

hejhej! ursäkta för dålig uppdatering idag.
jag har varit med världens goaste linn :) ♥ vi tittade på film och hade mysigt. men efter en stund somnade jag. KLOCKAN HALV SJU :OOO . jag är lite sjuk sådär.
sedan har jag gjort engelskan, mh jippie! hkprovet idag föresten gick jätte bra :)
sedan har jag också pratat med rebeckababe på msn i en timme, tack hjärtat att du finns! ♥
sedan nu ska jag duscha snabbt och sova. men först rensa lite kläder från itt rum, det är helt upp&ner och kläder överallt sedan jag var iväg. men man orkat inte packa upp!
ska vara litem er aktiv imo och kanske lägger ut en outfit bild, vem vet . hmm :) . det gör jag aldrig så jag kan väl göra det så. jaja *intressekanin* . sovgott!

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0