edward sissorhands (?)



sitter och lyssnar på emd- hallelujah . som ni kan lyssna på något inlägg under .
dagen har varit helt okej . 2 prov som gick hyffsat . spanska som jag hoppas på G . matte som jag hoppas på VG . men jag vet inte , kanske . idrotten var sjukt jobbigt . men det visste jag redan att det skulle bli eftersom thim gjorde lektionen , haha :p . jag & hanna var på ica nyss och bytte film , hon tog edward sissorhands (stavning?)   . den är riktigt bra så den rekomenderar jag ! ska sova en stund nu sedan ska jag hämta min cykel hos amanda och sedan till fritidsgården . tror jag uppdaterar ikv . kjamiz (HAHA!)


Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0