sammanfattning av helgen .

ja, eftersom jag inte har bloggat alls mycket kan jag ju göra en sammanfattning om helgen .

fredag jag var med ebba nina och becka , sedan sov vi över och hade mys.
kollade på film som jag inte kom ihåg vad den hette, var väl sådär bra.

lördag på morgonen var jag med nina ebba och becka. skulle in till stan med ebba så for hem tidigt från nina, jag coh becka väntade tills bussen skulle komma. sedan blev det ändrade planer, ebba och jag bestämde oss för att åka till stan på söndagen istället. rebecka åkte hem, jag städade hemma och pysslade lite med julsaker osv. framåt kvällen var jag med ebba, elin fyllde år, så stort grattis till dej sötan! :* .

söndag vaknade tidigt , skulle på konfirmation. fem över tolv åkte ebba och jag till stan och handlade julklappar. handlade klart till nina, pappa, mamma & elin. gick toppen y' . sedan städade jag lite till här hemma, bland annat gustavs rum. i know ! jag är duktig . träffade ebba och amanda en liten stund .
& nu sitter jag här och har kollat på filmen "ensam hemma" som är sjukt bra . rekomenderar vekrkligen !

Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0