outfit


jag vet att jag är jäkligt dålig på att lägga ut outfinbilder. men här har ni en iaf,
kanske inte så jätte bra bild & smutsig spegel har jag också, så ignorera det så är ni snälla!

blåajenas fick dom av elin, men dom är köpta på ginatricot.
rosalinne köpt på H&M för 49:90kronor.
vitmunkjacka också köpt på H&M för 199/299kronor, minns inte vilket.
vitastrumpor(HAHAH) ullared.
min underbara mössa som är sjukt skön! ullared. (men den hade jag inte idag, bara nu när jag kom hem ;d)

senare idag blir det att kolla på lucia, så då blir det att ta med kameran. så lite bilder får ni se ikväll!

nu ska jag läsa min bok och vänta på att maten ska bli klar, för sedan blir det att träffa ebba & nina. ♥

bjuder på en bild ;d .


Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

SV: haha nej klart jag inte accepterar den kommentaren :) ska skicka den så får du förhoppningsvis innan julafton! :D blir som en liten julklapp också, haha.

2009-12-14 @ 17:25:07
URL: http://idabarck.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0