nitendods

hola bloggen ;d !
idag har natalie namnsdag så jag gjorde frukost på sängen till henne. hihi :) hon blev jätte glad ! vid två tiden åkte dom hem så jag mamma och albin åkte till stan och shoppade . jag hittade inget , eller jo fullt med skor men dom fick jag inte :< . albin köpte ngt spel , jaja . & jag ska spara lite pengar till sedan ska jag köpa ett rosa nitendods . sött! nu ska jag snart käka varma mackor sedan blir det bad/duscha .
har ingen speciell bild idag . puss!


göööööölli


Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

SV: yes, det har jag :) gjorde det förra veckan. har du inte fått det?!

2009-12-29 @ 18:50:42
URL: http://idabarck.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0