natalie & jag

hej alla
idag har det varit en liten släktträff hos farmor och farfar som ni kan se ett inlägg under .
natalie har kommit idag och vi har mycket roligt !
har fått julklapp utav henne & min faster ann-marie , lägger ut bild på det .


läpppglanset och nagelkittet fick jag av natalie och hundringen av annmarie !

som sagt , nu är jag och natalie låååångt ute på landet och internet suger här ute . så ungefär 1 inlägg om dagen , kanske mer , är inte säker . det beror på hur mycket vi sitter vid datorn . bloggar mer på tisdag när jag kommer hem , så länge bjuder jag på lite bilder från idag .



jag och natalie :d



nu ska jag och natalie spela finans . ciao !
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

naw! Du e för gullig Elin<3

2009-12-26 @ 20:32:41
URL: http://natalinissow.blogg.se/
Postat av: Eleonore

sv: jaha, men det är ju alltid något :D

2009-12-26 @ 20:54:02
URL: http://fikamed.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0