julavslutning !

nu kommer lite bilder från julavslutningen som var i fredags. ja , jag vet att jag är lite sen med bilder osv. men jag har verkligen inte haft tid till att blogga .
enjoy !


först ut har vi tobias och thim , som kom i shorts och linne/t-shirt i ungefär 5(?)minusgrader .

lärarna mot niorna möttes i vollyboll och basket .

me änd mai kjamisbroder simon pajanen !

kristina

stånkan

jag och min barndomskompis , johannes även kallad för dallebooi !

benjamin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 & jag :)

benjamin och jag :)

jag och dallebooi , again xdd .

rebecka och amanda :DDD .

benjamin & jag

BENNNNNY & JAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGG . naw , cutie !


Kommentarer
Postat av: skåning!!!!!!!!!!

fan vad fett med benny på bild !!! :P ;)

2009-12-21 @ 17:08:06
Postat av: elin borensved

sv: erkänn så söte :>

2009-12-21 @ 17:19:32
URL: http://elinborensved.blogg.se/
Postat av: emma c :)

fina ögon du hade på bilderna asso fin sminkning :D

2009-12-23 @ 12:13:29
URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0