gilla/hata

natalie och jag har lekt i den blöta snön som är gjord av fruset vatten :o
nu ska jag träna lite smått sedan blir det att busa lite till innan det är dags för läggdags .
men innan jag tränar gör jag en hiss/diss . var riktigt längesedan jag gjorde det ;o



jullov otroligt skönt med jullov och allt som händer på jullovet .
julafton, träffa släkten , natalie , vänner , nyårsafton mm . otroligt roligt och skönt !
så stor jälla hiss på det ;d

mildyougurt&specialK så otroligt gott och det är säkert berodendeframkallande . jag kan äta ihjäl mej på det och kan leva mitt liv på det . och jag är seriös . jag verkligen äääääääääääälskar det !

snart är det den 27 maj . HAHAH kanske inte är snart . men om ungefär 150 dagar . iiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhh




slask, tö, regn osv. är det jul ska det vara jul . med riktigt mycket snö . inte regn så att snön smälter bort och det blir äääckligt ute , fullt med vattten och slask . blöööööö

kunna 10 gudsbud , trosbekännelsen och fader vår ur psalmboken. jobbbigt . mitt minne är kort !

att datorväskan som var rosa och assnygg som jag tänkte köpa, är alldeles för dyr ! 1000 för en datorväska, nej tack!


Kommentarer

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0