blogg.se

blogg.se var verkligen segt igår så jag kunde inte uppdatera någonting !
tog ris-&-korvstråganoff-sprutan igår, jag har ontontont ! usch fyfan. ingen härligt syn det !
sedan var jag på teater igår med, i fyra timmar.
fick vara med dom små 7-8 åringar, urgulliga är dom! dom hade aldrig sett nylonstrumpor innan, dom ba WOW :')
andraavenyn var ba så bra igår! läääängtar redan tills på tisdag.
btw, idag har varit helt okej dag, ska snart ut och springa med thim. jag kommer både frysa & vara typ 8 kilometer efter honom ;o jaja ,
pluggga hela kvällen!
gonatt :d

Kommentarer
Postat av: Matilda Gustafsson

sv: aha låter riktigt mysigt ju:)

jag tror jag ska på fest med thim lr hitta på ngt med kompisar(:

2009-12-02 @ 16:52:59
URL: http://mahiildas.blogg.se/
Postat av: Robin sandström

hahahahaha xO nelonstrumper :P

2009-12-02 @ 16:59:45
Postat av: elinborensved

robin; haha jag vet, visst är dom söta :DDD . ! <3

2009-12-02 @ 19:50:15
URL: http://elinborensved.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0