årets...

fick listan av: http://idabarck.blogg.se/ .

årets bästa; karloscar i think , hänt mycket bra annars . 
årets värsta; vädret i sommras ;o . ska vara mycket varmare tycker jag !
årets händelse; ha?
årets resa; trysil & gbg 8)
årets fest; har inte gått på någon "riktig" fest xdd .
årets bästa dag; 29 aprill
årets present; datorn :)
årets tårar; 4oktober .
årets person; ebba , nina & becka .

årets låt; 18 and life
årets bok; decembergatans hungriga andar , suskonkärlek , som jag vill vara .
årets bild; oh , mångaaaa !
årets lögn; det minns inte jag ;s
årets kyss; minns inte ;s !
årets natt; sov över med dom bästa i sommarstugan
årets ord; omg , nice mm .
årets skämt; -
årets mysigaste; mina mjukibyxor xd
årets längtan; GREKLAND2010!!!!!!
årets gräl; albin
årets beroende; tuggumi & te
årets vill ha; pppengar
årets frisyr; lugg uppsatt med två vita spännen
årets roligaste; -
årets tråkigaste; sega tråkigt dagar
årets vårminne; en person
årets sommarminne; karlsocar , ebbsi & ninis <3
årets vinterminne; hittils julafton ! men det blir säkert natalie (: & nyår
årets smärta;  navelpiercigen xd
årets överrasking; datorn
årets läskigaste; scaryfilmerna med ebb :o
årets konstigaste; mitt humör

Kommentarer
Postat av: friiidA

snor den från dej (a)

2009-12-25 @ 16:17:01
Postat av: elin borensved

det är lugnt :) ! <3

2009-12-25 @ 17:40:29
URL: http://elinborensved.blogg.se/
Postat av: emma :)

haha jag snor med den :d

2009-12-25 @ 22:03:39
URL: http://emmaacarlzon.blogg.se/

här kommenterar du:

vad heter du?
ska ditt namn sparas här?

e-postadress: (kommer ej att synas!)

url/bloggadress:

& vad vill du kommentera?

Trackback
RSS 2.0